Kızlar merhaba ne yapsam kabızlık geçmiyor fitil yapmaktan korkuyorum sıvı krem yapıyorum toz kabızlık için dr bişe verdi tadı midemi bulandırıyor hoşaf idrar olarak çıkıyor kendime yağ enjekte ettim daha napacamı şaşırdım duramıyorum wc ihtiyacım var ama gidereniyorum yaşayan varmı yada öneriniz lağman yapamam bide of