Kız kardeşim düşük yapmıştı kan koyuluğundan dolayı, bunu doktoruma söyledim ve doktorun önerisiyle gebeliğin başından beri her gün bir tane bebe aspirini kullandım. Coraspirin de diyorlar, aynı şey sanırım bebe aspiriniyle, kanı sulandırıyor yani.. 13+6 yız şimdiye kadar bi problem olmadı çok şükür..