Angello 18+4 haftalik gebeyim bu 3.grip olusum burnum akiyo hapsiriyorum surekli heryerim agriyo ne yapacagimi sasrdim sz grip gecrdiyseniz ne yediginizi ne yaptiginizi yazarsaniz cok sevinirim
arslanmerve57 Angello canım c vitamini tüket ben portakal limon mandalina sıkıp içtim her gün vücudunu güçlendirip zinde tutuyor daha çabuk iyileşmeni sağlıyor. Ihlamur kaynattım içine zencefil limon da içerken ekledim terlemeye çalış terle beraber atacaksın hastalığı.