Saribebek 4haftalik hamileydim 2 hafta boyunca kanamam geldi kahverengisekilde ve yerleşme kanaması dedi doktorum... kendi doktorum yurttaşındaydı o an başka doktora gitmistim.mecburen hem ilaç hem iğne vermişti bana ama kendi doktorum gelince kontrole gittiğimde yerleşme kanaması herhangi bir risk yok boşuna bile ilaç kullanmışsın dedi...