Çok yakın bi tarihte ben de yaşadım.
Adet ağrısına benzer biraz daha şiddetli bir sancıyla gittim gece yarısı acile meğer kum taneleri varmış ufak. Bol su içmekten başka çaresi yoktu. Nasıl olur nasıl dayanırım dedikçe 2. Gün azaldığını farkettim sancımın. Gerçekten günde 3 LT yakın tüket farkedeceksin. Ağrı geçince bi daha da gitmedim. Pazartesi normal kontrolüm var bakalım. Çok geçmiş olsun, kendini de sıcak tutman gerek.