Bana da doktor verdi bende ilkte reçeteyi okuyunca birden dedim nasıl hamileler kullanamaz derken doktor veriyor diye şaşırdım istediğin kadar kullan hiç bi sakıncası yok dedi benim doktorum ama eczane 3 gün kullanımdan snra alışkanlık yapıyor dedi bende zaten reçeteyi öğre görünce devam da etmedim açıkcası