Melis-s26 bence kullanılmamalı bir çok yerde de kullanılmaması gerektiğini okumuştum çünkü bebeklerin omurga yapısını bozuyomus vücudundan daha yüksekte kaldığı için. Ve ayrıcada kafa yapısını bozuyo çoğu insanin kafasının arkasının düz olmasının (benim mesela) sebebi yastık çünkü çocuk kafasını rahat saha sola ceviremedigi için düz duruyo başı sürekli ve kafa yapısı bozuluyo. Ben kızıma kullanmadım hiç şuan 19 aylık ve kafa yapısı omurga yapısı kullanılan bebeklere oranla daha iyi ve düzgün duruyo. 😊