Yagmur45 Arkadaşlar herkese merhaba14 haftalık gebeyim ve kilo alimlarim başladı vücudumun gerildiğini görebiliyorum bu çatlağı önlemek için bana onerebiliceginiz bi krem veya yöntem var mi acaba?
Sultan2 Yagmur45 Merhaba canım bende 14. Haftalığım ne kullanırsam kullanayım fayda etmez dedi doktor ama ben yinede Eczacı arkadaşa sordum en iyisi lierac jel dedi bakalım bende kararsızım harita gibi olmak istemiyorum bende
Echche Yagmur45 Annem badem yağı kullanmış, arkadaşı kantaron yağı kullanmış. İkisi de hiç çatlamamış 1 tane bile yok. Düzenli sürmüşler gün içinde 2 3 kere. Deri hiç sertleşmemiş hep yumuşak kalmış. Bende 14. Haftaya başladım onların tavsiyesiyle kantaron yağı sürüyorum. Sabah uyanınca ve gece yatmadan önce. Tenim yumuşacık oluyo. Biraz daha gerilme hissedince 3e falan çıkarırım ihtiyaç duyulduğu kadar arttırırım. Krem falan araştırmadım çünkü Bunlar gerçekten faydalı gözümde örnekler var
Echche Karnına, bacağının karında eklendiği yere, yanlarına beline ve göğüslerine sür. Buraları hiç ihmal etme şimdiden başla ben başladım. Göğüslerde çatlarmış onu da ihmal etme Bacakların gerildiği zaman onlara da sürersin
Echche Genetik falan diyenleri de umursama. Dikkat edip düzenli yaparsan bunları çatlamaz. Benim anneannem, teyzemler çatlak içinde onlar kullanmamış hiçbirşey. Ama annem düzenli kullanmış ihmal etmemiş, annemde 1 tane bile yok
Yagmur45 Echche çok teşekkür ederim bende doğal şeylerin daha etkili olabilicegini düşünüyodum kantaronun yarayabilicegini düşünmüştüm ama hiç deneyen biri söylememişti iyi oldu bunu duymam tekrar teşekkür ederm
asyaa15 Echche bnmde gögüslerm çatlamıs karnmda yok bsey şükürde hergün zeytin yaglıyorum aleoveradan sürüyorum ama faydası olurmu bilmem 20 haftalıgx
Lyg Ben de başından beri hergün yağladım günde en az iki kez ama 36. Haftada çok güzel çatladım halada devam ediyorum 🥺🤦🏽♀️😭
Nurkemal Yagmur45 38.haftaya kadar bir çizik bile yoktu 38de çatladım badem yağı kakao yağı kullandım ama ne yazık hepsi boş canim
OzlemKaragoz Ben kantaron yağı, bebe yağı, badem yağı, kakao yağı ve vazelin kullandım. Yani doğal olan her şeyi denedim ama maalesef 30 dan sonra engel olamadım 😢
Echche Belmaaa kantaron zeytinyağı kokuyor onun içinde beklettikleri için. Badem yağıda ona benzer bence. Tabiki bebek yağı gibi güzel kokmuyor ama tahammül edemeyecek gibi de değil