GamzeveMinik Gerçekten ne yapsam bilmiyorum okadar kasşınıyorki kıvranıyorum yatakta resmen. Nerdeyse hergün akıntım oluyor ve acayip kaşınıyor yerimde duramıyorum ne yapmalıyım ne iyi gelir mantar mı bar acaba bilmiyorum ama bu hece nasıl bitecek :(
Smeyraaa GamzeveMinik beyaz süt kesigi gibi akıntın olursa kesin mantar yanma filan varmı idrar yolların enf. Kapmış olabilir ilk haftalar benimde aynı sorun vardı ve 10 gün boyunca kafayı yedim aglamaktan antibiyotik yazmıstı doktor bide alttan fitil vermişti bebege zararlı defil bu dedi bi doktora gözükmen lazım idrar yolu enf riskli düşük tehtiti yaratıyor bilgin olsun heöen git tedavi basladım ben travozolda kullanmıştım kullanabilirsin dedi doktorum ama sormadan bseynyapmanı tavsiye etmem cnm