Eminesogut ben orayı Pendik kadar iyi duymadım ama her hastane ve doktor içinde bir iyi bir kötü yorum var mutlaka en iyisi senin gidip görmen ve içine sinmesi. Kartala gitmedim o konuda ama pendige gittim gayet normal olması gerektiği gibiydi. Devlet olduğu icin yoğunluk var ozeldeki gibi kafaları rahat değil çok çeşit insan geliyor çünkü. Kurtköy de ki hastaneye randevum var Nilüfer hanım a onu iyi duydum ona randevu alıyorum ben