Merhaba arkadaşlar 30+1 günlük hamileyim devamlı suyum geliyor hatta hastanede yattım bunun için 24.haftamda ama hala devam ediyor ve doktorum devamlı suyu iyi diyip geçiyor mesela az önce bacaklarimdan akti eşimle şok olduk pijamalarım hep sırılsıklam ama doktoruma söylüyorum suyun iyi diyor hala ne yapabilirim ya😢