Nuraslanklc Fahriye_ kuaför 😅diğer türlü ne el uzanıyo ne göz görüyor zaten başka türlü mümkün olmuyor jilet falanda çok riski Allah korusun sağını solunu kesersin🙄
Minnosizmmm Fahriye_ tâbi ki kuaför. Kendim yapamıyorum haliyle bu işi bilene bırakmak lazım temiz, hijyene önem veren size özel ağda kutusu açan bir yer bulmanız lazım.
Fahriye_ O yerleri bulmak çok zor oluyor ya ilk zamanlar bişey değil yapıyorsun ama şimdi şimdi çok zorlanıyorum😔
07052019 Fahriye_ hayatım boyunca ağda yaptıramadım, yapamadım. Gebeliğin ilk 3 ayında jiletle hallettim, sonra doktorumun onayıyla tüy dökücü krem kullanmaya başladım. Hala da krem kullanıyorum. Başka bişey mümkün değil benim için 🤦🏼♀️🤦🏼♀️