hmeyram 37 haftalik hamileyim bebegimin kilosu 2.350 ve popsuyla asagda oldudugu icin sezeryana alincakmisim acaba benim gibi olanlar varmi bebegimin kilosu cokmu düsük 😔
Nuraslanklc Biraz az ama minimum 2400 gr normal diye biliyorum doğana kadar alır biraz daha zayıf bebekler daha hızlı toparlıyor stres yapma yeterki sağlıcakla kucağına al inşallah bebişini🥰
hmeyram Nuraslanklc cok sagol haftaya aliriz diyolar bakalim Allahin izniyle insAllah ozamana kadar da alir biraz Rabbim herkesin evlatlarini bagislasin 🤲
Nuraslanklc hmeyram Amin inşallah ❤️Bol bol meyve ye birde pekmez iç sabah aç karnına yoğurt ve süt tüket canın tatlı isterse cevizli sucuklar varya onlardan ye 🥰 1 hafta 1 haftadır o süre zarfında ne olursa kârdır ben bunların faydası olduğunu düşünüyorum ❤️
hmeyram Nuraslanklc cok tesekürederim hepsini yarin alip yemeye baslicam tabi saglikli olsun ama kiloda insanin morelini bozuyor ister istemez Rabbim herkese hayirli dogumlar nasip etsin 🥰