Nuraslanklc Tazeanne0134 ay olabilir ya sorana 1 ay kaldı diyorum küsüratı söylemiyorum diye geçen de 1 ay vardı diyor🤣🤣 zaman geçmiyor ne desem bilmiyorum amaaann
Tazeanne0134 Nuraslanklc valla benimde 12den sonra son 28 bakalım paşam ne zaman gelecek bugün de biterse inşallah 37.haftaya başlamış oluyoruz şuanda 36+0 haftalık olduk
Nuraslanklc Tazeanne0134 inşallah çok bekletmez 😬şimdiki bebişlerin pek gelesi yok 💙şaka bi yana tabi sağlıkla sıhhatle gelsinler inşallah Rabbim kolaylık versin cümlemize
Tazeanne0134 Nuraslanklc amin canım inşallah valla erkek bebekler gününü dolduruyormuş ama inşallah sağlıkla gelsin normal doğum istiyorum inşallah Rabbim de hayırla sağlıkla nasip eder isteyen herkese
Tazeanne0134 Nuraslanklc evet canım özele gidiyorum bu p.tesi değil bi sonraki p.tesi gidecem çatı için bakalım inşallah bi sorun çıkmadan onu da hallederim sen
Nuraslanklc Tazeanne0134 ben devlete gidiyorum nasıl olacak hiç bilmiyorum çatı muayenesini duyuyorum hep ama önce mi yaparlar doğum dan hemen öncemi bakıyorlar bilmiyorum 🙈
Minnosizmmm Mebos bizimde tekvandocu prensesimize kavuşmamıza takvime göre 64 ultrasona göre 54 gün kaldı ❤🐣