Leyla_Alexandra bana doktor anlatırken yanlardan sıkılıp karnını aşağı çekiliyormuş gibi hissedersin, aynı anda bebek de tek bi yere toplanır demişti. İlk başladığında sadece bebek toplanuyordu 20 30 sn kadar. 37+3 teyim bebek toplanıyor, arkasından doktorun dediği gibi yanlardan aşağı çekiliyor gibi oluyor. Belime de hafif adet ağrısı gibi ağrı giriyor ama çok çok hafif