Sumeyyeolcay Stres yaptim .... 37+0 oglen 2 de sezeryan dogum yapicam dualarinizi istiyorum. Korkuyorum birazz
elif41asel Sumeyyeolcay rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım bende sezaryen düşünüyorum inşallah doğum hikayeni okurum 🙏😍
Yesim1995 Sumeyyeolcay hmm anladım çok geçmiş olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏