Dibeee ben nuray hanıma gidiyorum üç yıl önce ilk doğumuda onda yaptım çok memnunum. Sezeryan konusında malesef biraz öyle ya da riske girmiyor bilmiyorum benimde son haftalarda sıkıntı çıkmıştı sezeryana aldı. İkinci gebeliğimde başka doktora gittim ama hiçbirini beğenmedim en son yine nuray hanıma döndüm