Ben van lokman hekim’de gulsum feyza kızıltan’a gidiyorum .
Asırı derecede güzel ilgileniyor , güzel ilgileniyor , sordugum soruları karılıksız bırakmıyor ve esim yanıma gelebiliyor . Biraz kalabalık hastası var , aydan aya randveu alırsanız beklemezsiniz randevu saatinde alıyorlar iceriye hemen 🙂