Normal doğumda açılma olduğu için ve sancı başlayacağı için o anda pekte hissetmiyormusun öyle söylüyorlar ama çatı muayenesinde açılma olmadan bakıyorlar direkt bugün oldum evet baya derine soktu doktor elini acıyor canın ama neyseki uzun sürmedi çıkardığı an geçiyor