Destkar benı yanlıs anlamıssnz sanırım. Ben suan en az 5 mg folık kullanılması gerektıgını ogrendım yenı arastrmalara gore . Cunku hamıleıkten en az uc ay ınce folık asıte baslamak gerekıyor cunku ınsan hamıleıgın ılk bes haftası hamıle oldugunu bılemez. Gec kalmıs olmamal adına hamılelık dusunuldugu andan ıtıvaren ılaca baslanmasıı lazım cunku b vıtamını depolayan bı vıtamını degıl bugun yuksek cıkms olabılır fakat yarın azalmıs olabılır. Gunluk alındıgı taktırde ıse yarar yanı