Kuzular 21+5im. Bugün kontrole gittim. Doktor detaylı ultrason İçin üniversite hastanesi perinatoloji bölümüne yönlendirdi beni. Bir sorun mu var dediğimde herhangi bir açıklama yapmadı” sadece bütün organlarına detaylı bir şekilde bakılmasını istiyorum dedi. 6 yaşında ve 1 yaşında 2 oğlum var şuan. Onlardaki aynı doktora gitmiştim ama böyle birşey istememişti. Başına gelen var mı ? Perinatolojiye neden yönlendirilmiş olabilirim ? Çok endişeliyim 😔