Ayseelll Merhana arkadaşlar 33+6dayız . Ama bu akşam karnımın üst kısmında bi ağrı var geçmek bilmedi kasılıyor sürekli hareketimi bile kısıtlıyor anlayamadım ne ağrısı ilk gebeliğim doğum sancısını da bilmiyorum neye benzediğini napmam gerekiyor 😔
Ssraa Hareketinizi kısıtlayacak derecede ve tarif edemediğiniz bir ağrı ise yapmanız gereken şey hastaneye gitmektir
Ayseelll Ssraa uyuyunca geçti dün biraz yoruldum ya ondan oldu yada gaz sancısıydı çok teşekkür ederim ☺️