Beybitooo Neslihan2795 çok net hissediyorum hareket etmesini istediğimde sırt üstü yatıyorum sevmiyor boyle yatmamı galiba 😂😂
Bebiskomm Neslihan2795 ben 18+2 yim benxe daha hissetmemiz cok zor cnku cok kucuk bugun yine ultrasonda gordum balonun icinde gibi oynuyo:) ama oynadıgını goruyorum ekrandan ama hic hissetmiyorum:) o butn gun ole oynuyo ama bz hssedemiyomusuzz ck kucukmus cnkuuu
Marinedeniz Dun gece bir ara uyandgmda karnimin bir bolumu acayip sertti diger taraf normalde harelde dedim bebecik bu tarafa gecmis :) onun haricinde pek bisey hossetmiom henuz dogrusu bi de gobegm dha hic cikmadi kndi normal yemek gobegim var :))
Neslihan2795 Marinedeniz benimde çıkmadı görenler sen kaç aylık hamilesin neden çıkmadı daha diye soruyo.(:
Senaselimefendigil Marinedeniz yaaa benim sabah hiçbir şey yok gece 6 aylık gibi göbekleniyorum 😂 ama karnım çıktı benim hamile olduğum anlaşılıcak kadar olmasada
Marinedeniz Neslihan2795 artik ciksin gobegmiz yaa normalde yemek gobegimi halime gobegi diye yutturuyorum artik ben😄
Neslihan2795 Beybitooo hahaha bende genelde gece sırt üstü yatarım sağa dönüp sola dönüp yatamıyorum bacak ağrılarım çok oluyo. Ama buna rağmen hissetmiyorum hareketlerini.(:
Mervemm 18+5 bende hareketler günde 2 kere flan hissediyorum ben. Göbüs azcik cikti cinsiyetimiz kiz sizlerde durum nedir
Neslihan2795 Mervemm benimde kızım olacak hayırlısı ile inş. Ama daha göbeğim çıkmadı iç karnım genismis benim
ikicicek Bende 17+4 ten beri hergün çok belirgin hissediyordum bugün sadece sabah hissettim strese girdim akşamdan beri niye durdu diye :(