Ben 38+2 yim ayni baski bende de var. Evde tekim isten izne ayrildim. Gun icinde sirayla rahat 5 telefon gorusmesi yapiyorum. O ariyo ne durumdasin, oburu ariyo sancin var mi. Iyice psikolojim bozuldu her seyi belirti mi acaba diye dinliyorum.
Ve bukadar bekledikleri icin dogum da epey gozumde buyumeye basladi dusununce bile tansiyonum firliyo sanki.
Kiz cocuk erken dogar seninki niye dogmadi diyolar😬