Minik-mucizem123 Beyzaercan evet ben kestirdim 😂bebeğin ömrü kısa olur aklı kısa olur falan diyen oluyor ama aldırış etme He de geç 😂gayette rahatım az bişe falan da kestirmedim baya kestirdim😂😂
Mervemm Minik-mucizem123 hahahahahahha görümcem kestirdi hamileyken oğlu akli benden senden çok okadar fena ki daha 1 bucuk yaşında herseyi anlıyor
Meloo Kendim kuaförüm valla bende 3 kere kestirdim salı günü doğumum var nasipse 9ay boyunca kestim kestirdim batıl inanç ya
Minik-mucizem123 Mervemm sacmalık valla böyle diyenlere anlam veremiyorum 😂😂😂demek ki tam tersi saç kısaldıkca çocuğun aklı uzuyor 😂😂😂😂yanlış biliyorlarmış 😂🤷♀️
Mervemm Minik-mucizem123 kesinlikle ben kesişecektim ablamlar yok flan dedi durdum ama onun icin degil sacim az daha uzasin diye
Minik-mucizem123 Mervemm hamilelikte daha çok uzadı benim. Kestirdim şimdi nerdeyse kestirdiğim boyuta dönecek. Daha 1 ay olmadı 🤦♀️
Bir-susam-hikayesi Beyzaercan ben de geçen hafta kestirdim, mantıklı açıklaması olmayan hiçbir şeye inanmam, beyaz saçlarımla geziyorum ama kimyasal korkuma boyatmıyorum mesela 🥳🥳