Oznurcevik yenidoğan da prima kullandım bir süre sonra 1 numara ve 2 numara olarak sleppy kullandım çok memnun kaldım bebeğimin poposunda kızarıklık bile yapmadı. Hala da kullanıyorum, ama biraz daha sonra tekrsr primaya geçeceğim, ikisinide tavsiye ederim