Nurayemireymen Ayni haftada olanlar sizinde aciklik varmi ? Doktorum gelecek hafta gelebilir dedi ikinci dogumum olcagi icin daha hizli acilir dedi bakalim ne zaman gelcek normal dogum tarhi 9 ocak
Akademisyenanne Nurayemireymen ben de 37+4’um. Yarin kontrolum var. Aciklik olup olmadigini bilmiyorum. Nts’de sancim cikmiyor.
1dem Nurayemireymen benim de ikinci doğum olacak ama daha 23.haftadayız.inşallah bende de açılma çabuk olur
Mirazzzz_ Nurayemireymen canim bende 37+2 hamileyim bugun dr bana da dedi 2cm acilmis her an gelebilir yani ay sonuna kdr dogar dedi
Nurayemireymen Akademisyenanne ben nst baglamadi cati muanesi yapti biraz kan da var dedi gelecek hafta gelebilir dedi sorun olmaz dedi
Bebisim_1208 Nurayemireymen 35+4 üm 2 cm açıklık var sancim var nstde ciger geliştiriciler vuruldum ne zmn gelir bilmiyorum 36 'yi tamamlasak inşallah
Mirazzzz_ Hatice1017 evet girmis kafasi cok bastiriomus arada sadece agrilarim oluo onlar da sanciymis canim karnim artik elliyemiom cok agrio adet sancisi gibi agrilarim var belime bacaklarima vuruo
Hatice1017 Mirazzzz_ Hmmm anladim cnm Alt kisima olan baskısını sen ne gibi hallerde hissediyorsun???
bilgihamile Kacincj haftadan sonra cati muayenesi ve nst ye baglama olayi oluyor kizlar? 30 haftaligiz ne zaman baslar? Ve kasilma ve kasiktaki agrilar normal sanirim.. Birde acilma oldugunu kendiniz anliyomusunuz hissediyomusunuz?
Hacercaner Nurayemireymen bende 37+ 4. Doktor kontrolüm var yarın benimde ikinci gebeligim ama bu zamana kadar ne nts baglandim cati muanesi oldum 😊
Nurayemireymen Kizlar bide doktor cati muanesi siradinda bebegin kafasina dokunabiliorm dedi kanala inmis demek demi sag salim kucaklarimiza aliriz insallah bebislerimizi :)
ayseilyas Nurayemireymen ben 37+6yim acklgm olp olmadgini blmiyorum son kontrolumde yani36+5te sancim ckmisti nstde