Valla e3 falan normal değerde gözüküyor diğerlerini anlamadım ama kötü bisey derlerse de hemen paniğe kapılma ben hem özelden hem devletten takip ediliyorum devlette hazır gelmişken yapalım dedi özele sonucu göstermeye gittim doktor bana sorsam yaptırmazdım 3. Test güvenilir değildir sadece doğruluğu %60 Olur ve onda da sadece kötü bisey varsa bile şüphe verir dedi o yüzden umursamadım pek