Aydan95 gebeliğimi öğrendiğimden beri ayağımı sıcak tutmaya, bol su içmeye gayret ediyorum. Birazcık üşüsem ya da az su tüketsem böbreklerim ağrıyor. Hatta derin nefes bile alamıyorum. Önerim su tüketiminize ve vücut ısınıza dikkat etmek. Devam ederse de mutlaka doktora görünün derim