Anne18 Merabalar, adetim 3 gün gecikti dün gece midem bulandı öğürdüm durdum. Şimdide hafif hafif midem bulanıyor acaba gebelik mi oluşuyor ki ❤️💕
Esraozturk92 Anne18 bende adetimin gecikmesinin üçüncü gününde yapmıştım silikte olsa gozukmustu şu an 30+2yiz 🥰 ki bizimki geç döllenme bide ona rağmen çıkmıştı inşallah sizde de vardır 🙏
ShrBkr Anne18 güzel haberler alırsın inşallah bu cuma günü 🙏 ben adet olmadan 3 gün önce yapmıştım çıkmıştı senin yüksek ihtimal çıkar
Anne18 Blackkcat dua eder misin nolur birazdan çıkıp eczaneye gidıcem ❤️❤️❤️❤️❤️🧚♀️🧚♀️ Allahım inşallah çıkarr
busrasahinn Anne18 inşallah vardır canım rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah mutlaka haber ver güzel haberler inşallah 🥰
busrasahinn Anne18 bisey olmaz canım ben akşam üstü 5 de öğrendim 4. Gün 🙈😂 ilk bebeğimi de akşam 8 de öğrendim 1 gün geçince 😂😂
busrasahinn Anne18 Googleye hızlı resim yükle yazıyorsun o sitelerden birine girip resmi yükle diyosun url kopyalayıp buraya yapistiriyosn canım