Rabiaa___ Durumlar nasıl gidiyor anneler sizde bebekler hareketleri nasıl ben hareketleri rahat hissediyorum ama ağrılarım çok oluyor belim de ve kasık kısmım da sizde de oluyor mu böyle pazartesi randevum var doktora gidince sorucam bu durumu
Nevinnn Rabiaa___ 26 haftalığım bende benimde bikini bölgemde bazen ağrı oluyo onun dışında çok şükür rahat geçiyor kızımı bekliyorum hayırlısıyla 🥰
Canan_3547 Rabiaa___ 25 haftaligiz bizde ama benim belim cok cok ağryor bu hafta mide bulantisi olyor 😏
Pnrtl Rabiaa___ 25+1 deyiz benim de kalça ağrım çok oluyor onun dışında dün tetanoz aşısının 2. Dozunu vuruldum biraz kol da ağrı var bebişim dünden beri çok sessizdi ama bu akşam çok şükür eskisi gibi hareketlendi🙏 haftaya kontrolümüz var💋
zelis63 Rabiaa___ bende 25+5 belim çok ağrıyor bebeğimi bende net hissediyorum ama nedense hep aşagıda hissediyorum doktorda dedi ayakları daha aşagıda normal diye
Efesevim Bende 25 haftanın içindeyim kasık ağrısı oluyor arasıra onun dışında mantar enfeksiyonuyla boğuşuyorum öyle çok şükür yinede bu günüme
Rabiaa___ Efesevim bende aynı şekilde mantar enfeksiyon boğuşuyorum ama dediğin gibi bu güne şükür geçer inşallah canım 😊
Rabiaa___ Pnrtl sessiz oldukları zamann bizleri korkutuyorlar ama bu dönem de düzensiz hareketler olabilir diye kendimi avutuyorum ben hareket edince rahatlıyorum 😀
Anneolmak_ Rabiaa___ Bende 25+3üm kasıklarım inanılmaz ağrıyor doktora sordum pazartesi gittiğimde rahim ağzı kısalığı olabilir bakalım alttan dedi baktırmadım korkudan bu hafta pazartesi birdaha kontrolüm var cesaretimi toplayamıyorum baktırmak için malesef.
Rabiaa___ Anneolmak_ inşallah öyle bir şey yoktur canım magnezyum felan geçer belki de enfeksiyon vardır ben ondan şüpheleniyorum
Rabiaa___ OzgeGunes bende ondan şüpheleniyorum canım bir gün suyu az içeyim yanmadan duramıyorum kontrol gittiğimde söyleyeceğim
Pnrtl Rabiaa___ aynen kendimizi rahatlatmak zorundayız herşeye pimpiriklenirsek zor geçer hamilelik biraz bebişleri de rahat bırakalım😀
zelis63 Rabiaa___ ewt canm benmki bazen göbekten vuruyor bazen aşagıda yeri daha bol hareket ediyor rahatça 😅
Anneolmak_ Rabiaa___ inşallah yoktur dediğin gibi canım enfeksiyon çıkmadı ama ne olabilir ki bu kasık ağrısı başka ?
Ruhsuz Kbra7777 merhaba rahim ağzı uzunluğunu karından bakınca anlaşılıyor değil mi? Ben detaylıya da girdim hiçbir şey söylemedi doktorlar
Ruhsuz Kbra7777 detaylı da bakılmıştır yani değil mi, verdiği raporda onunla alakalı bilgi yok o yüzden merak ettim
Ruhsuz Kbra7777 ağzından bi laf çıkmadı iyi veya kötü doktora gösterdim problem yok dedi aklıma takılan rahım ağzı uzunluğu oldu