Biz de 32+1 deyiz . Gece deliksiz uyumak çok sıkıntı sola yatıyorum bi uyanıyorum sırt üstü dönmüşüm çok zor dönüyorum yatakta . Lavaboya kalkıyorum sağ kalça kemiğim çok ağrıyor topallıyorum resmen . Son 2 haftadır mide ekşimesi yaşıyorum . Rennie yazmıştı dr çok işe yaramadı sanki gavıscon aldım . Bugün ultrason da kafası midemdeydi. Ters yani dönebilir de dönmeyebilir de dedi dr um. Kilosu normale göre biraz fazla ne yapabiliriz dedi normali etkiler mi çatı muayenesinde belli olur dedi 36. Haftada bakacakmış çatı muayenesine . 48 kilo ile hamile kaldım şu an 65 kiloyum ilk defa bu kadar kilo aldım belki ondandır bu kadar zorlanmam . Bugün doğum öncesi raporu aldım izne çıktım .. hayırlı Doğu kar diliyorum