Kubra67 canım biz 14 haftalık olduk çok şükür hala öğürmeler devam ediyo ama kusmalar azaldı çok şükür . İlk zamanları bende senin gibi her kokuya aklıma gelen kötü pis bişeye bile lavaboya koşuyodum . Ama araştırdım ilk zamanları bebek 3 aya kadar annenin kanından beslenir miş yiyeceklerimizden değil . Birde okudum ki sabah bulantıları mesela anneye sabah uyandığında hamile olduğunh hatırlatmak için olur muş 🤗🤗 ne güzel dimi Rabbimin hikmeti . Canını sıkma bebeğin iyi . Vücut kendini alıştırıyo zamanı gelince geçicek bulantıların merak etme 😌🤱🏼