Merhaba kızlar 37 haftalık hamileyim dün doktorum kontrolde bebeğin doğduğunda bezini kontrol et sürekli idrar kesesi büyük gibi çişini yapamayabilir çocuk doktoru görsün böyle bişey olursa fakat bu binde bir ihtimal takılma dedi yine de sormak istedim böyle bişeyle karşılaşan var mı acaba