Kızlar 39+2 olduk. Bugün kontrole gittiğimde doktor artık gelsin belirti yok mu dedi bende de arada ağrı oluyo sadece arada o kadarcık sonra geçiyo🤷🏻♀️ Beklemesinin bi mantığı yok gibi şeyler söyledi. Suyu azalabilirmiş, yada bebiş kakasını yiyebilirmiş. 2 gümde bir suyuna baktırmaya gelmen gerekecek dedi dizinde bu haftalarda sık kontrol oluyor muydu?