Hatice4253 kemal coşkuna gittim ama randevu saatinden 2 saat sonra aldılar içeri beklemek artık canımızı sıkmıştı muayne ücreti de 100 tl batmandaki en pahalı muayne ücreti ama herkes kemal coşkun diyor bizimle çok ilgilenmedi daha küçük diye düşünüyorum ondan önce türkan hanım vardı medikalde ona gittim muayne ücreti 75 tl o daha çok ilgilen bi de ercan kayacana gittim onun da muayne ücreti 90 tl o da çok ilgilendi . Herkes kemal coşkun diyor bi kere daha gidecem ona ilgisi aynı şekilde devam ederse onu tercih etmeyecem