Carsamba gunu toxoplazma testi icin ozel hastaneye gittim bugun sonucum cikti ama sadece igg degerine bakilmis. O da negatif. Yani daha once bu hastalgi gecirmemisim, bagisikligim yok. Bu durumda igm değerine bakilmasi gerekiyordu suan bu virus varmı diye ama bakilmamis. Hastaneyi ariyorum bana o teste gerek olmadigini soyluyolar. Hatta pozitif ciksaydi yapilirdi dedi asistan, negatif oldugu icin gerek yok dedi doktoru oyle demis. Ben oyle olmadİgini soyledim doktora mi inanmiyosun dedi kendi doktoruna sor dedi. 2 farkli doktoru aradim ve igm yi yapmalari lazim cevabini aldim. Ayni benim dedigim gibiymiş. Hastaneyi aradim bashekime sikayet icin. Bu sefer de bashekimle tartistim. Silah zoruyla doktora igm testi mi yaptirayim ben dedi bana. Doktor gerek gormemis dedi. Zaten sadece igg parasi odemissiniz dedi. Yaa ben hayatimda boyle bisey duymadim. Toxoplazma testi dedim ve yaninda bikac test daha yaptirdim ne demek parasini odememissin? Doktor neye gore gerek duymuyor daha sonucumu gormeden? Ki gerek var suan sonucum negatif cunku. Vallahi cildircam saglik bakanligina sikayet etcem artik. Koskoca bashekimin dedigi seylere bakin ya bide bana diyo ki tekrar gelin igm testi yaptirin parasini odeyin diyo. Ne yapmam lazim szce??