busepp
1,5 saat sonra bende 25+1 olucam😊😄Oluyor vallah bu haftalarda oyle,her gun ayakta bile haraketlerini hiss eden ben dun tık yokdu.Uzanarak denedim azicik hiss etdim.Gece uyurken hic durmuyor ama.Merak etmeyin bu haftalarda cok uyuyorlar.Hiss etmemeniz normal,2 gun haraket az olur 2 gun durmazlar.