Duygu2110 Ben bu tip konuları asla riske atmıyorum. Doktorun verdiği çay sınırını bile aşmıyorum, gerek yok. Normalde arada sırada kullanırdım, hamileliğimde ağzıma sürmedim. Bir bardaktan fazlası zararlıysa bir bardak da pek masum değildir. Hep böyle değerlendiririm. Pek çok şeyden feragat ediyoruz, bunu da içmesek bir şey kaybetmeyiz.