annee27 bebeğimi 28 haftalıkken fark ettiler. O haftaya gelene kadar da sağlıklı dediler. Aldirmami söylediler belinde açıklık + kafatası su topluyordu + kemikleri egriliyordu + ayakları deforme olmus + belden asagisida felçli doğdu. Suan hayatta. Sırtını kapattılar kafasına da şant taktilar. Suan Şuan hala ankara şehir hastanesinde ameliyat dikisleri iyileşirse enfeksiyona karşı direnç gösterirse bize haftaya pazar taburcu edeceklerini söylediler. Yavruma kıyamadım. O haftaya kadar gelipte canimin canini kıyamazdim. Suan beni hangi süreç bekliyor bilemiyorum. Tek temennim yaşamasi. Allah her şeyin iyisini bilir. Hayırlı sağlıklı evlatlar almayı nasip etsin Allahım bizlere tekrar tekrar. Dua edin insaAllah :)