Tugba123 Gltn33rk ben 34 haftalıkken gittiğiödr 2400 dedi doktor bende de bir hafta araları varsı normale döndü .
Afsk Ben yurtdisinda yasadigim icin malesef burada kilolarini soylemiyorlar insallah iyi kilodadirlar benim sol tarafim daha sivri yani sag tarafa gore biraz buyuk duruyo sizdede boyle bir durum varmi acaba
Cisem-22 Afsk yurtdişinda söylemıyolar da ultrasonda ölçerken yazıyo zaten bıraz bi baksaydıniz terimleri anlardınız ne olduğunu yazıyo ölçerken