Meleyim Annişler yakışıklı bi ogluşum oluyo bugün cinsiyet ögrenmeye gttk çok mutluyum başka ögrenen varmı🙊🙊🙈🙈🙈
SevDin Meleyim maşallah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bende 12. Haftada öğrendim bizimde oğlumuz olacak
KymetKaplan Meleyim bende 10 gün önce öğrendim oğlum olacağını allahım sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin 🙏
SevDin Meleyim maşallah bende yarın 22 haftalık olucam nasipse Rabbim hepimizin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 😘🙏
Meryemak Meleyim tebrik ederim canım erkek senesi sanırım 😍 benimde yakışıklım olacak Allah nasip ederse 🤰🏼
Cancancan Meryemak aynen bu sene erkek senedi kesinlikle çoğu kişinin erkek allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımıza sağlık versin inşallah 😊😊