Myasminn Hulya_y Beşik,gardrop,şifonyer,kapı süsü takı yastığı,ana kucağı,halı, alt açma,banyo havlusu,küvet seti,biberon seti,5li hastane çıkışı,emzik,burun aspiratörtü, 6tane çorap,2 tane battaniye ve müslin ağız bezi aldım 🤗
ebis Hulya_y 0-3-6 kıyafetler ve ufak tefek hersey tamam (battaniye Müslin v.s) . Küvet seti, Reflu yatağı, Anne yanı beşiği dahil aldık çok şükür. . Bebek arabası ve bebek odası takımımiz kaldi bide lohusa gecelik ❣️
kayseri_1234 Hiç yapmadım daha erken şubatı bi atlatayım ondan sonra inşallah zaten Nisan son haftası ancak olur
Hulya_y kayseri_1234 bende ocak şubatı bekliyordum.ama korkutuyor kimisi erken doğum olursa hazır olsun diyorlar.son aylarda ağırlaşınca alış-veriş zor olur diyorlar.subatta e bebekte tam 1 ay indirim oluyormuş her sene.haberiniz olsun
Melikeek Benım de kısmetse nisanın sonuna dogru ama ben son dakkaya bırakmak ıstemıyorm ne olur ne olmaz dıye o yuzden park yatagını ıslak mendıl stoguna falan basladım yavastan 😁
Hulya_y Melikeek park yatağı diyor bütün cocuk büyüten anneler.aslinda sepet bebeklere icim gidiyor çok tatlılar ama.cok kısa süre kullanabiliyolarmis.
mustafayasemin Ben basladım hastane çıkışı, battaniye ,zıbın ,birkaç takım , havlu falan aldım son aya bırakmak istemiyorum hatta diğer aya bitiririm ihtiyaçları gibi 🥰
Msnonstop Ben de yazliklar indirimdeydi her yerde o yuzden 3-6 aylik biraz alisveris yaptim. Yeni yildn once bebek arabasi almayi planliyorum zam gelecegi soyleniyor.
Hulya_y Myasminn emzik nasıl birşey aldiniz inceledim baya philips avent mı almak lazım illa.cok pahalı ya
kayseri_1234 Hulya_y Bi günlük işi var hepsinin alışveriş bir gün, hadi 1 hafta sürse 1 gün yıka ütüle bitti bence indirimi bekle acele etme tabi gözüne güzel uygun bişey çarparsa yine al
Myasminn Hulya_y wee marka aldım canım aventi bazı çocuk kabul etmiyormuş diye okudum boşuna şimdi o kadar para vermiyim dedim 🤗
Melikeek Hulya_y Aynen ben de etrafımda cok arastırdım hem ilerde yer sıkıntısı olmaması ıcın hem de 3,4 yasına kadar kullanabıleceklerı ıcın park yatak daha avantajlı geldı ☺️
Gamze12 Bizde hazirliklara basladik Besik ,uyuku seti , biberon ,emzik , 6 tane zibin , 0-3ay 1 tane tulum , 3 tane onu citcitli takım 6 adet çorap, ağız mendili yavaş yavaş eksiklerimizi alıyoruz her aya belli bütçe ayırdim bu ayda hastane çıkışını almayı düşünüyorum allah izin verirse❤🙏
Hulya_y Gamze12 aynen bende bütçe hesaplaması yaptım.minnak minnak şeyler ama😀 hepsi birleşince çok tuttu.bebek arabasını naptınız.model belirledinizmi
Gamze12 Hulya_y şu an için araştırıyorum belli bir marka belirleyemedim sizin düşündüğünüz bir urun varmi
Hulya_y Gamze12 e bebekte baktık biraz.kraft fit 2 diye bir model var.1750ye düşmüştü bu hafta.onu beğendik ama.almadik daha
Hulya_y kayseri_1234 bisey sorucam canım.o kıyafetleri kaynat diyorlar.onlar cekmiyormu kaynatınca.normal 30 40 da makinede yikanmiyo mu