Ben özele gidiyorum taramayı da hastanenin radyoloji bölümü yaptı epey ilgili ve detaylı baktı 35dk sürdü bi sıkıntı görünseydi perinatolga girmeyi düşünüyordum özel muayenesi olan bi doktor vardı şükür sorun çıkmadı, doktorumda ztn yeterli ve etkili görüyordu hastanenin radyolojisini öyle paracı çıkarcı bi kadın olmadığı içinde gönül rahatlığı ile güvendim