Gulcangzl16 15 haftalık hamileyim. O kadar zayıftım ki göbeğim falan asla yoktu. 13. Hafta da göbeğim bi çıktı gazdır dedim ama yok daha da büyümeye başladı. Gören 5 aylık falan diyor. Bu Bebek için kötü bişey mi
Halimeciftci Gulcangzl16 hayır değil canım benim gibi iç karnın küçük olduğu için göbus büyük oluyor ben 21 haftamdayım gören doguracan diyor 🤭😂
Gulcangzl16 Naz12344 benim de karnım daha sert değil ama bi göbek var şiş kilom aynı hiç kilo almadım. Şaşırıyorum noluyor diye
gizemaydemir_ Bende sizin gibiyim baya karnım var 18 haftalık şuan gören 6 aylık var sanıyor ama benim hoşuma gidiyor hiç takılma sende 🥰