Fatma353535 ben yapicam canım şuan 39+4 olduk artık 2 güne bir kontrole gidicem açılma sanci hicbisey çıkmadı. +10 güne kadar bekliyorlar burada. Almanyadayım, burada herhangi bir ücret ödemiyoruz doğum şekli için. Bende suda doğumu seçtim. Türkiyede olsaydım brlki seçmezdim ücretinden dolayı.Inşallah sağlıkla gelir hepimizin evlatları 🥰🤲🏻