Bgmbgm AyeKantar biooil yağ kullanıyorum 4 aydan sonra kullandım şuana kadar hiç çatlak yok eski catlaklarin bile renkleri açıldı Gratis ve Watsons ta bulabilirsiniz
Asilduru AyeKantar doktora söyledim o bio-oil isimli yağ verdi.siz de doktorunuza danışın bence.her yağ bebek için sağlıklı olmayabilir
Kizimgeliyor AyeKantar normalde etim çok skdr kilo alıp verince hemen çatlardım.Gebe kalınca doktorum hakiki zeytinyağı en iyisi dedi ve gerçekten şuan 5 aylık hamileyim kullanıyorum karnım yumuşacık.Öneririm bence deneyin☺
AyeKantar Bgmbgm teşekkür ederim bende 16 haftalık hamileyim hemen başlıyım o zaman henüz kilo almadım ama bundan sonra alırım heralde