26+5 günlük oğluşum bir hafta önde gidiyo ama sıkıntı olmaz diyetine devam et dedi doktorum gebelik şekerim çıkmıştı iki hafta diyet yaptım ve hiç kilo almamışm bu aydan sonra alırsın demişlerdi eğer böyle devam edersem sanırım fazla kilo almadan hamilelik sürecimi tamamlayabilirim çok mutluyum 💙🙂 sizin bebeklerde önde mi🙂