Tgcckir Hamileyim vajinal mantar enfeksiyonu oldum çok kötü doktor fitil ve krem verdi 2 gündür sürüyorum ama genede canım çok yanıyor. Başına gelenler varmı neler yaptınız nasıl kurtuldunuz
Sevimliars Tgcckir aynı dertten bende de var iltihap falan kötü koku yok ama kaşıntı ve şişme var nasıl geçecek acile gitmeli miyim
annee27 1 hafta cektimm öldum öldüm dirildim ya iliskiye girince ic dudak sisti size onerim kocanizdan bir muddet uzak durun bol bol dus alin dustan sonra sonra iyoce kurutup peceteyle sonra kremi sür ben fitili kullanmak istemedim valla
Tgcckir Sevimliars ben kendi doktoruma gittim kdın doğuma bence hemen gidin ilaç krem versinler ilerliyince çok kötü oluyor ve inanılmaz can yakıyır
Meloo Elma sirkesiyle suyu karıştırıp genital bölgenizi yıkayın sürekli bana da doktor söylemişti bende çok çektim çamasırınızı ütüleyin pamuklu giyinin