Elif388 Canım ne kadar doğru bilmiyorum ama YouTube da bir doktora rastlamıştım. Bebek yağı gözenekleri kapatıyormuş bebeğin cildinin hava almasını engelliyormuş bu yüzden sadece “Bebek losyonu” kullanın demişti. İstersen bir araştır sende 🌸 Ben de tam bilmiyorum 🤷🏻♀️